Marti, 10 mai 2016, ora 14:59, Cum se compromit un site, o credinta, niste vorbe…

Uitati-va la imaginea urmatoare:

 

Tadei

Este luata de pe un site (efemeride.ro) care isi spune de spiritualitate.
Imi pare ca margaritarele, adica spusele parintelui sarb Tadei care au fost luate dintr-o carte recent aparuta pe la noi, sunt amestecate cu uratenii.
Ca sa-l parafrazez pe parintele Ioan din Amintirile lui Creanga, „Fiilor …Mai multa bagare de seama nu strica!”

7 răspunsuri

  1. Site-ul efemeride este o amestecatura gen ecumenism + extraterestrii + civilizatii anterioare + reptilieni s.a.m.d. L-am vizitat mai demult si de atunci nu am mai pomenit de numele lui.
    Este o aiureala. Cel mai bine este sa nu-l mai vizitezi si nici sa nu-i mai pomenesti numele, ca sa nu ii faci publicitate. Multi se pot sminti de „povestile” mincinoase care le gasesc acolo.

  2. Foarte trist !

    Doamne ajuta !

  3. Ratacirile Pr Arsenie Boca ! Partea 1

    Ratacirile Pr Arsenie Boca Partea 1

    • Parintele Arsenie Boca a fost si este un marturisitor. Sa nu uitam ca a suferit prigoana comunista asa cum pe vremuri intaii mucenici! Cat despre anumite ziceri… unele i-au fost puse in gura si au adaugat sau scazut din virgule/cratime care desigur schimba sensul unei fraze (De pilda celebra „Am gasit(-)o capra in trandafiri „).
      Cat despre comertul ambulant de la Prislop, cred ca suntem de acord ca nu parintele l-a impus/cerut :).
      In concluzie, eu as cred crede ca noi am (prea) ratacit de la credinta si daca am face macar 10% din ce le-a cerut credinciosilor parintele Arsenie Boca am fi departe !

      • Si preafericitul Daniel sa stricat la batranete, Arsenie Papacioc, Adrian Fageteanu. Solomon a facut voia lui Sumnezeu si pana la urma a ajuns sa cada prada mandriei, Picturile cu ereticii. Daca sar impune canonizarea Pr Arsenie Boca ar trebui luoate in considerare si ereziile acestea. Ar mai fi o lovitura la adresa bisericii.
        Sunt multe si duc la rataciri.

  4. Dumnezeu , e de la tastatura.

  5. Arsenie Papacioc si Adrian Fageteanu lau criticat si ei.

Lasă un comentariu