Vineri, 26 decembrie 2014, ora 11:57, Despre pastorale si o posibila strategie din spatele lor

Asa cum vedeti aici , o reactie vocala la problema inlaturarii religiei din scoli, a avut-o IPS Pimen, Arhiepiscopul de Suceava.

Pe de alta parte am asistat la slujba de Craciun unde la sfarsit s-a citit pastorala PF Daniel si din cate am inteles eu nu s-a facut referire la aces act, sigur , n-am urmarit acest aspect , insa cel putin nu mi-a sarit in ochi asa ceva.

Acum , revenind, strategia prin care portavocea problemei trece de la  seful BOR la altcineva important din Sinodul BOR mi se pare binevenita pentru a da greutate reactiei atat cat timp media a pus in carca Patriarhului problema catedralei prezentata drept constructie megalomanica si nu o dorinta a creatorului Romaniei moderne, regele Carol (neamtul) I de acum 130 de ani.

Nici nu ma gandesc ca aceasta strategie n-ar fi reala , ar insemna ca pe PF nu-l intereseaza problema religiei in scoli si este in continuare supus directivelor stapanilor lumii.

Un răspuns

  1. off topic:
    Documentar rusesc subtitrat despre Lavra Sveatogorsk din Ucraina:

Lasă un răspuns

