Mirecuri, 25 iulie 2012, ora 21:53 Toata lumea la vot!

Nu sunt un membru sau macar vecin de familie cu USL ca sa chem lumea la vot, insa nu pot sa nu remarc stransa legatura intre UE si T. Basescu, acel Basescu pe cale sa fie mazilit insa aflat in gratiile Inaltei Porti(UE). Se spune ca fara regimul de austeritate impus de Basescu , Romania nu ar fi rezistat. Da, as fi strans cureaua sa-mi iasa ochii din cap cat cepele, insa vazand ca in acelasi timp Puterea girata de acelasi TB face sali de sport la 300 de babe in sate uitate de lume mi-a pierit cheful de eroism.
Pe de alta parte as vrea sa vad dau un motiv pe care-l tot prezint celor care mai cred in coloana vertebrala a marinarului de la Cotroceni: In scandalul Adriana Saftoiu cu ministrul liberal al Apararii(care adevar s-a dovedit de partea celui din urma), a doua zi Basescu l-a suspendat pe ministru; vine apoi d-na ministru Ridzi(PDL) si cumpara o scena ce facea 30.000 euro cu 700.000 tot de euro, trec 3 luni timp in care Basescu nu suspenda pe nimeni, desi dovezile au curs garla prin presa, iar in sfarsit s-a lasat cu demisie!. Din acel moment am realizat statura mica o omului politic TB.
Pentru experimentele tragice facute pe poporul roman, linguseala si lipsa de coloana vertebrala , Basescu merita sa fie dat afara in suturi!

3 răspunsuri

  1. „Cine se stie fara pacate sa ridice piatra si sa arunce primul”. Asta, o data. Apoi, daca nu ma insala pe mine memoria, in tara asta presedintele nu are voie sa numeasca sau sa revoce ministri. Iar faptul ca scrii ca pentru Ridzi „in sfarsit s-a lasat cu demisie” cam demonteaza argumentul „Basescu merita sa fie dat afara in suturi!” In al treilea rand, nu poti pune lupul paznic la oi si, dupa acelasi principiu, nu poti pune fraiele tarii in mana unora fara scrupule, caci ai fi mai nebun decat nebunii.
    USL-ul se straduieste sa-l scoata inger pe Basescu: limbajul inflamat, minciunile stridente, potopul de gafe (una mai grozava decat alta), teatrul ieftin de bordura si promisiunile care mai de care mai nerusinate au facut deja din Basescu un om politic serios si sobru, prin comparatie. Imi pot imagina ziua de maine fara Basescu, dar mi-e cu neputinta sa mi-o imaginez cu alde Ponta, Antonescu, Marga si… si triumfatorul lor guru, Ion Iliescu, care sa-mi tina discursuri, dupa referendum, despre: „vointa poporului”, „apararea democratiei”, „cinstea” – cel putin 5 ani. Mi se strepezeste sufletul. Daca ne-votul meu ma va scuti de sarbatoarea desantatilor, atunci o sa insemne c-am facut o fapta buna. Sa ma ierti, dar o sa-mi aman suturile, cel putin deocamdata.
    Daca ma chemi tu in strada, maine, sa-i spulberam „pe cei ce merita” de pe scena politica, vin. Dar daca ma chemi peste o jumatate de an sa-ti iau partea de jignit, asuprit si calcat in picioare de „noua ipostaza a comunismului”, n-o sa vin – pentru c-ai fi putut deschide ochii azi.

    • Cred ca gresiti (revedeti http://www.jurnalul.ro/observator/suspendat-atanasiu-pleaca-din-fruntea-mapn-12444.htm).Imediat dupa ce a fost parat, Basescu a suspendat acel ministru. Iar demisia d-na Ridzi si-a dat-o la presiunea opiniei publice si a argumentelor zdrobitoare. De ce Basescu a reactionat imediat la o suspiciune care s-a dovedit a fi falsa iar la argumente forte a tacut? Nu cumva judeca cu doua masuri? Nu spun ca USL-ul va aduce lapte si miere pentru ca tot sistemul politic este aservit UE insa as vrea sa sanctionam bataia de juc, aroganta, rautatea, cinismul. Eu unul ma simt jignit de prestatia antinationala, antiromaneasca(apropo de compromisurile maghiare) si lipsita de onoare a lui Basescu. Treziti-va!

  2. Da, recunosc, am vorbit partizan, enervata de prea multe calomnii. Dar, pana la urma, intrega campanie de acum nu e decat o intrecere in huiduieli si gogorite. Voiam doar sa spun ca am mai mare incredere ca Traian Basescu ar reveni asupra unei decizii, ar spune „da, am gresit, acum vreau sa repar”, decat in domnii din tabara adversa, care mi se pare ca au doar guri de vorbit, nu si urechi de auzit. Cat despre bataie de joc, aroganta, rautate si cinsim – ar trebui sa le sanctionam mereu, fara discriminare. „Onoare” e o notiune inexistenta in politica (in general, nu doar romaneasca). A, si nu dorm, observ.

Lasă un răspuns

