Sambata, 18 februarie 2012, ora 13:03 Pustnicii nevazuti din Muntii Bucovinei

Citesc in editia tiparita  (insa nu online) a revistei „Formula-As (16-23 feb)” relatarea lui Bogdan Lupescu despre Ioan Baron cel care vegheaza pustnicii muntilor.Acest om are grija de schimnicii muntelui, le duce mancare, ii ajuta la construirea bordeielor in pamant si-i ingropa pe cei care lasa de stire acest lucru, asa cum zice ca s-a intamplat si cu Pustnicul Zosima care a murit la 129 de ani in octombrie 2008 . Citez din articol:

„Da,l-am cunoscut pe schimonahul Zosim.L-am gasit, in ziua in care mi-a zis dinainte sa vin, intins langa mormantul sau si asteptand. Abia murise. Linistit, moale, parca s-ar fi cufundat itr-un somn. Cand l-am ridicat in maini sa il pun in mormant, am vazut ca trupul lui era foarte usor si frumos mirositor. A fost unul din pustnicii vechi, cu har mare, recunoscut in ortodoxie ca mare profet si vazator cu duhul.”

Citind acest articol m-am bucurat. M-am bucurat ca inca mai sunt romani crestini adevarati care se roaga pentru noi astialalti…

2 răspunsuri

  1. Si pe mine m-a impresionat extraordinar de mult articolul…am trait…de la uimire, bucurie si in cele din urma..incredere si speranta..ca nu-i totul pierdut, daca atatia sfinti..in viata..se roaga pentru noi…

  2. […] Sambata, 18 februarie 2012, ora 13:03 Pustnicii nevazuti din Muntii Bucovinei […]

Lasă un răspuns

