Marti, 28 septembrie 2010, ora 23:03 Se planteaza solutia extra-terestra in inconstientul colectiv?

Dupa ce chinuiala intra-terestra a atator economisti din elita financiara mondiala nu reuseste sa dea o solutie la criza globala iata ca media primeste pe tava tot felul de relatari cum ca extraterestrii sunt buni si-au vegheat la pacea lumi deregland rachetele nucleare. Mai mult, pamantenii isi pun la ONU pe cineva care sa-i intampine cu paine si sare. Cred ca ni se planteaza prin media ideea ca numai extraterestri pot salva Terra de salbaticia omului. Se spune despre Antihrist ca va insela lumea prin false minuni, nu cumva acesta se va putea sprijini pe aceasta idee, pe „curatenia” morala si ajutorul dezinteresat oferit de reprezentantul unei alte civilizatii? Ma mai uit pe diverse site-uri si dau de tot felul de rataciti care primesc prin „chaneling” adica prin contact direct, informatii de la fiinte de pe alte planete. Daca pe canal, la partea ailalta e ala cu cornitze, ce te faci?. Sa citim relatarea parintelui Cleopa transcrisa blogul Agnos:

”Eram într-o noapte la ora unu în bordei. Făcusem Miezonoptica si eram pe la sfârsitul Utreniei, când deodată aud: buf, buf, buf! Se cutremura pământul. Eu am iesit să văd ce se aude, dar când am deschis usa la bordei am văzut afară o lumină mare si în lumină, o masină de alamă cu multe roti.

Din ea a coborât un om înalt, cu ochii mari, pe jumătate albi si pe jumătate negri, care numai atât a zis apăsat: ”Ce cauti aici?” Atunci mi-am adus aminte ce zic Sfintii Părinti. Că dacă ai Sfintele Taine, Îl ai pe Hristos viu! Eu aveam Sfintele Taine într-o scorbură de brad în bordei. Si când am văzut asa, am intrat repede înăuntru, am cuprins bradul cu Sfintele Taine în brate si numai atât am zis: ”Doamne Iisuse, nu mă lăsa!”Să vezi tu atunci rugăciune când este dracul la usă! Si când m-am uitat din nou afară, l-am văzut cum se dădea înapoi alungat de puterea lui Hristos. Lângă bordei era o râpă mare unde a căzut acel duh necurat. Dar cum a căzut? Când a ajuns la râpă, s-a dat de trei ori peste cap cu tot cu masină si pe urmă a căzut si s-a făcut un zgomot mare de mi-au tiuit urechile până a doua zi la ora unu”.”
De aici rezulta ca si acesti extraterestri se supun puterii lui Hristos asa cum dracii nevazuti sunt alungati de rugaciunea curata.

Revenind la solutia de la care am plecat imi este clar ca aceste fiinte venite sau nu din spatiul extraterestru pot fi desemnate drept baza pentru politici globale implementate de SISTEM.

2 răspunsuri

  1. Cunosc intamplarea. Am o intrebare; fratele intru Iisus Saccsiv zicea despre extraterestri ca sunt duhuri de draci. Sunt convins ca o civilizatie bazata pe stinta si ratiune care exclude latura spirituala si credinta in Dumnezeul care a creat Universul e sortita pieirii.
    Intrebarea este; extraterestrii sunt doar duhuri rele(stiindu-se ca unor persoane care au fost rapite de ET li s-au gasit implanturi in creier de origine necunoscuta care nu pot fi inlaturate fiindca ar periclita viata respectivei persoane)?In plus,unele femei au fost inseminate artificial de acestia si au ramas gravide cu fetusi care ulterior li s-au inlaturat tot de ET,cu exceptia italienciei din Sardinia,care a aparut in mass media din Italia,care pe langa cip-ul din creier avea si un fetus cu malformatii(avortat ulterior),si care arata foarte asemanator cu descrierile fizice ale rapitorilor adulti ET.
    CONTINUAREA INTREBARII; cum se impaca existenta dovezilor fizice(materiale) ale ET cu afirmatia ca ET sunt duhuri rele?

  2. Exact asa cum se spune despre duhurile rele ca s-ar putea arata ca ingeri de lumina de ce nu s-ar putea arata si ca ET?
    Apoi, daca manifestarile din zona ET ar fi fost bune sunt sigur ca Sfintii de oricand ar fi trait acestia, ar fi facut legatura intre acestia si duhurile bune ale lui Dumnezeu si ne-ar fi prevenit cumva. Revin la remarca din postare cum ca ET se pare ca se supun puterii lui Hristos, este clar ca daca ar exista ET buni acestia respecta vointa dumnezeiasca si nu se vara in istoria umana decat cu acord divin. Ar trebui sa procedam (si chiar asa se face in fapt) asa cum faceau Sfintii Parinti cand primeau un semn dumnezeiesc in vis: nu credeau o data , a doua oara, abia daca semnul se repetea a treia oara acceptau mesaju dumnezeiesc, motivul ar fi ca sa nu existe posibilitate de inselare. Asa si noi, este cazul sa ne incredem atator semne care pot fi inselatoare? Apoi, daca exista semne fizice si nu exista comunicare inseamna ca acesti ET nu sunt lasati sa comunice cu noi , oamenii. In concluzie, linistitor este ca acestia este sigur ca se supun crucii lui Hristos si nu avem a ne teme de ei

Lasă un răspuns

